Barbora Kunzová

Bakalářská práce

Vizuální identita fiktivní firmy

Visual Identity of Fictive Company
Anotace:
V teoretické části své bakalářské práce jsem se zaměřila na analýzu grafického designu v módním průmyslu na naší scéně. V první kapitole popisuji základní pojmy, na které v mojí teoretické části narážím, jako vysvětlení toho, co je grafický design, jakou roli hraje v marketingu, jeho uplatnění v módním průmyslu a jak to s ním teď vypadá v České republice. V následující kapitole se zabývám tím, jak …více
Abstract:
In the theoretical part of my bachelor's thesis, I focused on the analysis of graphic design in the fashion industry on our stage. In the first chapter, I describe the basic concepts that I come across in my theoretical part as an explanation of what graphic design is, what role it plays in marketing, its application in the fashion industry and what it looks like now in the Czech Republic. In the following …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: MgA. Jana Dosoudilová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kunzová, Barbora. Vizuální identita fiktivní firmy. Zlín, 2021. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design

Práce na příbuzné téma

Všechny práce