Bc. Štěpán Růža

Diplomová práce

Vliv online komunikace na tvorbu obchodní strategie

The Influence of Online Communication on Business Strategy
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice sociálních sítí Facebook a Instagram jako formy podpory prodeje na trhu s elektronikou. Využitím metod dotazníkové-ho šetření a hloubkových rozhovorů byly identifikovány determinanty úspěšné komunikace na sociálních sítích. Pozornost byla zaměřena na vnímání propagace u spotřebitelů generace Y na sociálních sítích, motivaci k sledování firemních pro-filů a identifikaci …více
Abstract:
The thesis presents the social media Facebook and Instagram as a type of sales promotion of electronics. The determinants of successful communication on social media have been identified by using questionnaires and interviews. The attention has been concentrated on the generation Y behaviour on social media: on the promotion perception, motivation of following business profiles, but also on the identification …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu