Vliv online komunikace na tvorbu obchodní strategie – Bc. Štěpán Růža
Bc. Štěpán Růža
Master's thesis
Vliv online komunikace na tvorbu obchodní strategie
The Influence of Online Communication on Business Strategy
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje problematice sociálních sítí Facebook a Instagram jako formy podpory prodeje na trhu s elektronikou. Využitím metod dotazníkové-ho šetření a hloubkových rozhovorů byly identifikovány determinanty úspěšné komunikace na sociálních sítích. Pozornost byla zaměřena na vnímání propagace u spotřebitelů generace Y na sociálních sítích, motivaci k sledování firemních pro-filů a identifikaci …viacAbstract:
The thesis presents the social media Facebook and Instagram as a type of sales promotion of electronics. The determinants of successful communication on social media have been identified by using questionnaires and interviews. The attention has been concentrated on the generation Y behaviour on social media: on the promotion perception, motivation of following business profiles, but also on the identification …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Chování spotřebitele na trhu s elektronikou
Karolína Benáčková -
Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou
Martin Beňo -
Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou
Martin Beňo -
Chování spotřebitele na trhu s elektronikou
Karolína Benáčková -
Spotřební chování na trhu s elektronikou
Žaneta SEDLÁKOVÁ -
Vyhodnocení marketingové strategie vybraného maloobchodu s elektronikou v České republice
Aneta Pištěková -
Analýza nákupního prostředí maloobchodních jednotek s elektronikou
Petr Palo