Podpora prodeje deníků a týdeníků – Ing. Michal Plaček
Ing. Michal Plaček
Bakalářská práce
Podpora prodeje deníků a týdeníků
Sales Promotion for dailies and magazines
Anotace:
V této bakalářské práci je popsán vývoj prodaného nákladu, čtenosti a inzerce periodického tisku v České republice za období 2004–2013 a 2007–2013. Na základě vývoje uvedených ukazatelů je vyvozen závěr o nutnosti podpory prodeje tisku na distribučním i inzertním trhu. Dále práce seznamuje s formami podpory prodeje deníků a týdeníků, které uskutečnilo profesní sdružení vydavatelů periodického tisku …víceAbstract:
In this work describes the development of sold copies, readership and advertising periodicals in the Czech Republic for the period 2004 - 2013 and 2007 - 2013. Based on the above indicators is concluded the need for sales support periodicals on both distribution and advertising market. Further part of the work describes the forms of sales promotion of dailies and weeklies, which have been held by a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xq5l6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.