Bc. Adéla Petříčková

Diplomová práce

Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl

Marketing as a tool for integration of art and the general public focused on selling and buying of art
Anotace:
Diplomová práce se věnuje charakteristice současných tendencí trhu s uměním v českém prostředí, v jehož rámci se soustředí především na činnost aukčních domů a síní. V návaznosti na vývojové tendence trhu s uměním, které jsou způsobeny mimo jiné efektivnějším využíváním marketingových nástrojů, představuje diplomová práce možnosti marketingového vymezení a efektivního užívání marketingových nástrojů …více
Abstract:
The master thesis deals with characterising contemporary trends of czech art market. In this scope the thesis focuses mainly on the activities of auction houses. Regarding the evolving trends of art market caused, besides other things, by more effective exploit of marketing tools. The thesis presents the possibilities of marketing specifications and effective using of marketing tools via simulation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Dagmar Koudelková
  • Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta