Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl – Bc. Adéla Petříčková
Bc. Adéla Petříčková
Master's thesis
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Marketing as a tool for integration of art and the general public focused on selling and buying of art
Abstract:
Diplomová práce se věnuje charakteristice současných tendencí trhu s uměním v českém prostředí, v jehož rámci se soustředí především na činnost aukčních domů a síní. V návaznosti na vývojové tendence trhu s uměním, které jsou způsobeny mimo jiné efektivnějším využíváním marketingových nástrojů, představuje diplomová práce možnosti marketingového vymezení a efektivního užívání marketingových nástrojů …moreAbstract:
The master thesis deals with characterising contemporary trends of czech art market. In this scope the thesis focuses mainly on the activities of auction houses. Regarding the evolving trends of art market caused, besides other things, by more effective exploit of marketing tools. The thesis presents the possibilities of marketing specifications and effective using of marketing tools via simulation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xx6ex/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2018
- Supervisor: PhDr. Dagmar Koudelková
- Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETŘÍČKOVÁ, Adéla. \textit{Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2017. Available from: https://theses.cz/id/kv1bw1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
Šárka Kniežová -
Marketingová komunikace
Johana Kůtová -
Marketingová komunikace na sociálních sítích s generací Y jako cílovou skupinou
Martina Hamouzová -
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Marketingová komunikace vybraného podniku v zemích EU
Zuzana Dvořáková -
Místo komunikace neziskového sektoru v kruhové ekonomice na příkladu třídění domovního odpadu
Valérie Pražáková -
Vliv ekonomické situace na obsahy a formy marketingové komunikace ve vybraném oboru
Zorka Mašková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahů se zákazníky
Mária Mihelyová