Georgiy PASTUKHOV

Bakalářská práce

Propagace v ruských médiích (její historie, funkce, typy a jejich psychologické působení)

Promotion in Russian media (its history, function, types and their psychological effects)
Anotace:
Tato bakalářská práce ukazuje jak lidé z Čech a Ruska vnímají a reagují na propagaci a reklamu. Mimo jiné také hodnotí odlišnosti vznikající v daných aspektech mezi těmito lidmi. Práce popisuje historii a vývoj propagace a reklamy, dále jejich druhy i psychologické působení. Do práce je zahrnut i průzkum zaměřený převážně na reklamu v praxi a práce obsahuje jeho grafické vyhodnocení.
Abstract:
This bachelor thesis shows how people from Czech Republic and Russia perceive and respond to advertising and promotion. Among other things, they assess the differences that arise in these aspects among these people. The thesis describes the history and development of promotion and advertising, their types and psychological effects. The work also includes a survey focused mainly on advertising in practice …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PASTUKHOV, Georgiy. Propagace v ruských médiích (její historie, funkce, typy a jejich psychologické působení). Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obchodní ruština