Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky – Bc. Lenka Horká
Bc. Lenka Horká
Bachelor's thesis
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Regional products and their use to increase sales of retail units
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na otázku regionálního produktu a jeho využití na zvýšení tržeb maloobchodní jednotky. V teoretické části se hlavně věnuji literární rešerši, základním pojmům a rozepsání problematiky. V aplikační části se následně věnuji vyhodnocení proběhnutého dotazníkového šetření, diskuzi získaných výsledků a poté vyhodnocuji návrhy, jež by měly pomoci vybrané maloobchodní jednotce …moreAbstract:
My bachelor thesis is focused on the issue of the regional product and its use to increase sales of the retail unit. The theoretical part is mainly devoted to a literature review, a breakdown of basic concepts and issues. The application part is dedicated to the evaluation of the questionnaire and its results. I also compare possible proposals which could help the selected retail unit to raise the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/vjwr8/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Romana Křížová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORKÁ, Lenka. \textit{Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/kv2x29/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (region Krkonoše)
Jaroslava Krulišová -
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Competitive regional development strategies in modern economy
Dina Murieva -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (případová studie)
Miroslav Chlumský -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Flajšmanová -
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Petra Pavlínková -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský -
Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko
Eva Týlová