Vadym Banshchykov
Bachelor's thesis
Právní aspekty metod e - marketingu
Legal aspects of e-marketing methods
Abstract:
Abstrakt Banshchykov, V. Právní aspekty metod e-marketingu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá problematikou právních norem různých metod elektronického marketingu. Práce je rozdělena na dvě časti, a to literární rešerši a vlastní prací. Literární rešerše obsahuje základní popis e-marketingu, jeho nástro-je, typu propagace, současné trendy v online …moreAbstract:
Abstract Banshchykov,V. Legal aspects of e-marketing methods. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 20. The bachelor's thesis deals with the issue of legal norms of various methods of electronic marketing. The work is divided into two parts, namely literary research, and own work. The literature search contains a basic description of e-marketing, its tools, type of promotion, current trends in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: JUDr. Hana Kelblová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Trade management / Multicultural Competences
Theses on a related topic
-
Propagace (promotion) destinace Třebíč
Michaela POLENDOVÁ -
Propagace obce Dolní Čermná
Kateřina Budínová -
Vedoucí sekce Propagace festivalu Setkání/Encounter 2017
Eva Krčmářová -
Divadelní propagace, promotion jako součást divadelního artefaktu
Lucie Labajová -
Vedoucí sekce propagace festivalu Setkání/Encounter 2019
Adam Harton -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Street promotion jako nástroj prodeje i propagace
Zdeněk STRNAD