Vliv médií na chápání obsahu marketingu – Bc. Karolina Lenderová
Bc. Karolina Lenderová
Master's thesis
Vliv médií na chápání obsahu marketingu
Media influence on understanding the content of marketing
Abstract:
Primárním cílem této diplomové práce je zjištění, zda média ovlivňují chápání a vnímání marketingu. Sekundárním cílem je návrh opatření, která napomůžou přesnějšímu a i pozitivněji laděnému chápání obsahu marketingu. V návrhové části práce jsou uvedeny tři návrhy. Jedná se o vytvoření informační brožury pro obyvatele České republiky ve věkové kategorii 55+, rozšíření a zkvalitnění výuky marketingu …moreAbstract:
The primary target of this dissertation is to determine whether media influence the perception and understanding of marketing. The secondary target is to offer such measures that would help even more precise understanding and positively deafault of understanding of content marketing. In the suggestion part are recommended the three suggestions. It is the creation of an information brochure for residents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12101/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Destination Management in the Tourism Industry
Theses on a related topic
-
The Influence of Odin in Norse Mythology on the Character of Gandalf in J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings
Vojtěch Sternberg -
Unravelling the Influence of the European Semester and Country-Specific Recommendations in Confronting the Impact of Population Ageing
Floor Goris -
Family in Ruins: Destruction of the Family and Influence of the Occult in The Witch (2015) and Hereditary (2018)
Simona Skaličanová -
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
The Role of the Social Media Marketing in Consumer Behaviour
Assel Nabiyeva -
Wine Marketing
Maralmaa Anand -
Zaměření a sledovanost stanic na televizním trhu ČR
Johana Burešová -
Měření sledovanosti médií
Martin Vlach