Bc. Karolina Lenderová

Master's thesis

Vliv médií na chápání obsahu marketingu

Media influence on understanding the content of marketing
Abstract:
Primárním cílem této diplomové práce je zjištění, zda média ovlivňují chápání a vnímání marketingu. Sekundárním cílem je návrh opatření, která napomůžou přesnějšímu a i pozitivněji laděnému chápání obsahu marketingu. V návrhové části práce jsou uvedeny tři návrhy. Jedná se o vytvoření informační brožury pro obyvatele České republiky ve věkové kategorii 55+, rozšíření a zkvalitnění výuky marketingu …more
Abstract:
The primary target of this dissertation is to determine whether media influence the perception and understanding of marketing. The secondary target is to offer such measures that would help even more precise understanding and positively deafault of understanding of content marketing. In the suggestion part are recommended the three suggestions. It is the creation of an information brochure for residents …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze