Bc. Karolina Lenderová

Diplomová práce

Vliv médií na chápání obsahu marketingu

Media influence on understanding the content of marketing
Anotace:
Primárním cílem této diplomové práce je zjištění, zda média ovlivňují chápání a vnímání marketingu. Sekundárním cílem je návrh opatření, která napomůžou přesnějšímu a i pozitivněji laděnému chápání obsahu marketingu. V návrhové části práce jsou uvedeny tři návrhy. Jedná se o vytvoření informační brožury pro obyvatele České republiky ve věkové kategorii 55+, rozšíření a zkvalitnění výuky marketingu …více
Abstract:
The primary target of this dissertation is to determine whether media influence the perception and understanding of marketing. The secondary target is to offer such measures that would help even more precise understanding and positively deafault of understanding of content marketing. In the suggestion part are recommended the three suggestions. It is the creation of an information brochure for residents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze