Emotivní příběh a jeho význam pro vnímání reklamního sdělení – Lenka Nováková
Lenka Nováková
Diplomová práce
Emotivní příběh a jeho význam pro vnímání reklamního sdělení
Emotive story and its importance for how advertising message is perceived
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou významu emotivního příběhu pro vnímání reklamního sdělení. Cílem práce je zjistit, zda jsou reklamy obsahující emotivní příběh přesvědčivější než reklamy absentující typické charakteristiky příběhu, a proč tomu tak je, nebo není. Literární rešerše diskutuje, jaké prvky a jakým způsobem ovlivňují vnímání reklamy. V praktické části je na respondentech z řad studentů …víceAbstract:
This thesis deals with an analysis of the meaning of emotive story for how advertising message is perceived. The aim of the thesis is to find out if advertisements containing an emotive story are more persuasive than advertisements that do not contain the typical characteristics of the story, and why this is or is not the case. Literary research discusses what elements and how they influence the perception …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79238
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2020
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79238
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Perception of Femininities in Advertisement by Women
Alžbeta Bachtíková -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Sociální reklama a její percepce u mladé generace
Karolína Gerhardtová -
Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování
Eva Veselá -
Reklama a její účinnost
Darina Podlenová -
Percepce reklamy ve vztahu k uživatelským preferencím
Marek Havlíček -
Analýza nákladů na kvalitu v podniku Pamet, spol. s r.o.
Lucie Pleváková -
Finanční analýza společnosti Pamet, s.r.o.
Alena NOVOTNÁ