Emotivní příběh a jeho význam pro vnímání reklamního sdělení – Lenka Nováková
Lenka Nováková
Master's thesis
Emotivní příběh a jeho význam pro vnímání reklamního sdělení
Emotive story and its importance for how advertising message is perceived
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou významu emotivního příběhu pro vnímání reklamního sdělení. Cílem práce je zjistit, zda jsou reklamy obsahující emotivní příběh přesvědčivější než reklamy absentující typické charakteristiky příběhu, a proč tomu tak je, nebo není. Literární rešerše diskutuje, jaké prvky a jakým způsobem ovlivňují vnímání reklamy. V praktické části je na respondentech z řad studentů …moreAbstract:
This thesis deals with an analysis of the meaning of emotive story for how advertising message is perceived. The aim of the thesis is to find out if advertisements containing an emotive story are more persuasive than advertisements that do not contain the typical characteristics of the story, and why this is or is not the case. Literary research discusses what elements and how they influence the perception …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79238
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2020
- Supervisor: Jan Závodný Pospíšil
- Reader: Michal Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79238
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Perception of Femininities in Advertisement by Women
Alžbeta Bachtíková -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Sociální reklama a její percepce u mladé generace
Karolína Gerhardtová -
Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování
Eva Veselá -
Reklama a její účinnost
Darina Podlenová -
Percepce reklamy ve vztahu k uživatelským preferencím
Marek Havlíček -
Analýza nákladů na kvalitu v podniku Pamet, spol. s r.o.
Lucie Pleváková -
Finanční analýza společnosti Pamet, s.r.o.
Alena NOVOTNÁ