Gabriela Kolářová

Bachelor's thesis

Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka

Loyalty program as a tool for building customer loyalty
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá věrnostními programy, jejich přínosy pro obchodníka i zákazníka. V teoretické části je vymezen pojem věrnostní program a jeho různé podoby, dále je charakterizována loajalita, její druhy v závislosti na určitých faktorech a také strategie pro její získávání. Praktická část práce je zaměřena na analýzu dvou věrnostních programů, které jsou určeny pro těhotné a rodiny s dětmi …more
Abstract:
Bachelor thesis deals with loyalty programs, their benefits for merchant and for customer. Theoretical part defines the notion of a loyalty program and its various forms. Later, loyalty is characterized, its types, depending on certain factors and its measurement. The practical part is focuses on the analysis of two loyalty programs, which are designed for pregnant women and families with children …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze