Vojtěch Šimek
Bachelor's thesis
Experiential marketing
Experiential Marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce přináší do českého marketingového prostředí pojem experiential marketing, jakožto nový, u nás zatím málo prozkoumaný směr marketingových komunikací. Součástí práce je definování pojmu a vysvětlení praktik, které experiential marketing využívá. Na konkrétních ukázkách práce srovnává experiential marketing s ostatními nástroji marketingových komunikací a poukazuje na skutečnost …moreAbstract:
This bachelor thesis brings to the Czech marketing environment the term experiential marketing as a new, so far un-explored direction of marketing communications. The thesis defines the concept and explains the practices used by experiential marketing. In particular examples, it compares experiential marketing with other tools of marketing communications and points out that old methods of traditional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šimek, Vojtěch. Experiential marketing. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda