Bc. Vít Foniok
Bachelor's thesis
Věrnostní programy lékáren
Loyalty Programs of Pharmacies
Anotácia:
Předložená bakalářská práce se zabývá tématem věrnostních programů s užším zaměřením na lékárny. Cílem této práce je nalézt a zhodnotit možné příčiny nevstoupení do věrnostních programů lékáren v ČR. V teoretické části jsou představeny aspekty, které mohou mít vliv na rozhodnutí vstoupit do věrnostního programu. Na jejich základě je vytvořen dotazník, který zodpovědělo 204 jedinců. Takto získaná data …viacAbstract:
The presented bachelor thesis deals with the topic of loyalty programs with a narrower focus on pharmacies. The aim of this thesis is to find and evaluate the possible reasons for not joining the loyalty programs of pharmacies in the Czech Republic. In the theoretical part, the aspects that may influence the decision to join a loyalty program are presented. Based on these, a questionnaire is developed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ol5v0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2024
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Věrnostní programy v retailu
Linda Vithová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová -
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
Kevin Hargas -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a efektivní cílení prodeje na základě věrnostních programů (segmentace)
Radka Říšská