Ing. Michaela Drdová

Bachelor's thesis

Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy

The use of public relations in the marketing communication firms
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využíváním public relations v marketingové komunikaci firmy. Ukazuje se, že public relations je pro mnoho firem v České republice stále jen „tím nástrojem navíc“, na který se klade důraz maximálně ve chvíli, kdy vedení společnosti potřebuje něco od novinářů. Tento způsob vnímání public relations se postupně mění a komunikace firem nabývá stále více na významu. Cílem této …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of public relations in marketing communication firms. Apparently, public relations has been still considered as „an additional tool“ by many companies in the Czech Republic - a tool which is emphasized only at moments when the management of companies needs something from journalists. However, such perception of public relations is changing and professional corporate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní