Nino Giorgadze

Master's thesis

Factors Influencing Impulse Buying in Retail Stores

Factors Influencing Impulse Buying in Retail Stores
Anotácia:
Impulzivní nakupování je velmi rozšířený fenomén. Nejnovější statistiky ukazují, že stále více zákazníků podléhá touze nakupovat neplánované a ve většině případů nepotřebné zboží. Soudobý výzkum není schopen identifikovat nejvhodnější nástroje, které mohou využít marketingoví specialisté s cílem propagace impulzivního prodeje. Diplomová práce se zabývá důkladnou analýzou kontrolovatelných faktorů, …viac
Abstract:
Impulse buying is a widely pervasive phenomenon. Statistics shows that more and more shoppers are experiencing irresistible urge to purchase unplanned and in most cases unnecessary product. Existing researches fall short in identifying most suitable tools that marketers can adopt in order to promote impulsive sales. Therefore, this thesis provides deep analysis of those, controllable factors that influence …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedúci: Petr Král
  • Oponent: Miroslav Karlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45985

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities