Factors Influencing Impulse Buying in Retail Stores – Nino Giorgadze
Nino Giorgadze
Diplomová práce
Factors Influencing Impulse Buying in Retail Stores
Factors Influencing Impulse Buying in Retail Stores
Anotace:
Impulzivní nakupování je velmi rozšířený fenomén. Nejnovější statistiky ukazují, že stále více zákazníků podléhá touze nakupovat neplánované a ve většině případů nepotřebné zboží. Soudobý výzkum není schopen identifikovat nejvhodnější nástroje, které mohou využít marketingoví specialisté s cílem propagace impulzivního prodeje. Diplomová práce se zabývá důkladnou analýzou kontrolovatelných faktorů, …víceAbstract:
Impulse buying is a widely pervasive phenomenon. Statistics shows that more and more shoppers are experiencing irresistible urge to purchase unplanned and in most cases unnecessary product. Existing researches fall short in identifying most suitable tools that marketers can adopt in order to promote impulsive sales. Therefore, this thesis provides deep analysis of those, controllable factors that influence …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45985
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Miroslav Karlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45985
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Role regionálního produktu v regionálním rozvoji
Jana Preislerová -
Vydávání multiplatformní aplikace v aplikačních obchodech App Store a Google Play
Lucie Pokorná -
Návrh a realizace v-obchodu s obuví s automatickým rozpoznáním velikosti
Ondřej KULÍK -
Postavení The Candy Store na českém trhu
Klára Dohnalová