Ivanna ZAJACOVÁ

Bachelor's thesis

Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada

Characteristics and comparison of Czech and Russian advertising spots focusing on Skoda and Lada cars
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou reklamních spotů a jejich vlivem na spotřebitele. Popisuje psychologické aspekty, které ovlivňují reklamu a její působení. Jedná se o oblasti paměti, vnímání a motivace. Dále se zabývá různými typy médií a definicí pojmu jako je marketing, marketingový mix a marketingová komunikace. Závěrečná část se věnuje analýze reklamních spotů od automobilových společností …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of advertising and also the impact of advertising on consumers.The work describes psychological aspects that affect advertising and its effects. It is an area of memory, perception and motivation. The work also deals with various types of media and definitions of terms such as marketing, marketing mix and marketing communication. The final part is devoted to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Bohuslava Němcová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZAJACOVÁ, Ivanna. Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/