Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada – Ivanna ZAJACOVÁ
Ivanna ZAJACOVÁ
Bachelor's thesis
Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada
Characteristics and comparison of Czech and Russian advertising spots focusing on Skoda and Lada cars
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou reklamních spotů a jejich vlivem na spotřebitele. Popisuje psychologické aspekty, které ovlivňují reklamu a její působení. Jedná se o oblasti paměti, vnímání a motivace. Dále se zabývá různými typy médií a definicí pojmu jako je marketing, marketingový mix a marketingová komunikace. Závěrečná část se věnuje analýze reklamních spotů od automobilových společností …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of advertising and also the impact of advertising on consumers.The work describes psychological aspects that affect advertising and its effects. It is an area of memory, perception and motivation. The work also deals with various types of media and definitions of terms such as marketing, marketing mix and marketing communication. The final part is devoted to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bohuslava Němcová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAJACOVÁ, Ivanna. \textit{Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada}. Online. Bakalárska práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Arts. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/kvrm0d/.
Jak správně citovat práci
ZAJACOVÁ, Ivanna. Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Linguistics / Foreign Languages for Business
Práce na příbuzné téma
-
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Psychologie barev a barevná harmonie ve fotografii
Michaela Melenová -
Psychologie barev
Dominik NOVÁK -
Návrh UX/UI aplikace na přehrávání hudby z pohledu psychologie a sémiotiky
Šimon Šubík -
Vliv barev a jeho využití v marketingu
Tereza Šulitková -
Psychologie barev - teoretické a aplikační možnosti
Magdaléna Zeroníková -
Analýza hudby v rádiových reklamách a její možné působení na posluchače
Lucie Kalandříková -
Vliv hudby v reklamě na kupní rozhodování spotřebitele
Marie Damborská