Ivanna ZAJACOVÁ

Bakalářská práce

Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada

Characteristics and comparison of Czech and Russian advertising spots focusing on Skoda and Lada cars
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou reklamních spotů a jejich vlivem na spotřebitele. Popisuje psychologické aspekty, které ovlivňují reklamu a její působení. Jedná se o oblasti paměti, vnímání a motivace. Dále se zabývá různými typy médií a definicí pojmu jako je marketing, marketingový mix a marketingová komunikace. Závěrečná část se věnuje analýze reklamních spotů od automobilových společností …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of advertising and also the impact of advertising on consumers.The work describes psychological aspects that affect advertising and its effects. It is an area of memory, perception and motivation. The work also deals with various types of media and definitions of terms such as marketing, marketing mix and marketing communication. The final part is devoted to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Bohuslava Němcová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZAJACOVÁ, Ivanna. Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština