Analýza komunikační kampaně vybraných produktů společnosti L'Oréal – Jozef Maljaček
Jozef Maljaček
Diplomová práce
Analýza komunikační kampaně vybraných produktů společnosti L'Oréal
Communication campaign analysis of selected products of L'Oréal company
Anotace:
Název mé diplomové práce zní Analýza komunikační kampaně vybraných produktů společnosti L'Oréal. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická východiska mi posloužila k nastudování problematiky měření efektivnosti komerčních komunikací, které se v České Republice věnuje pouze několik renomovanějších výzkumných agentur. Vzhledem k tomu, že problematika hodnocení efektivnosti …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/392
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2006
- Vedoucí: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/392
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.