Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu – Bc. Stella Kolářová
Bc. Stella Kolářová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Marketing research of customer satisfaction in a selected tourism enterprise
Abstract:
Bakalarska prace se zabyva problematikou spokojenosti zakazniku ve vybranem podniku Cilem prace je dotaznikove setreniAbstract:
The bachelor thesis deals with the problem of satisfied customers in a selected company The aim of the work is a questionnaire
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 7. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/csx3h/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Milena Botlíková, Ph.D.
- Reader: doc. RNDr. Pavol Plesník, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLÁŘOVÁ, Stella. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, Faculty of Philosophy and Science in Opava. 2020. Available from: https://theses.cz/id/kvw1h7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSilesian University in Opava
Faculty of Philosophy and Science in OpavaBachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Spa Management and Tourism
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Marketing a analýza spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Valentýna Zamastilová -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing jako nástroj managementu
Libuše Horová -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH