Pohyblivý plakát jako komunikační strategie perspektivou motion designu – Bc. Aneta Danielová
Bc. Aneta Danielová
Master's thesis
Pohyblivý plakát jako komunikační strategie perspektivou motion designu
Moving Poster as a Communication Strategy from a Motion Design Perspective
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá pohyblivým plakátem a jeho analýzou perspektivou motion designu. Předmětem výzkumu je komunikační a vizuální strategie vybraných komerčních děl, které lze zařadit pod označení pohyblivý plakát, a jejich následná analýza sedmi principy motion designu. Pohyblivý plakát i motion design lze chápat jako výsledek sloučení několika mediálních forem, které na proměnu médií reagovaly …viacAbstract:
The diploma thesis deals with a moving poster and its analysis from the motion design perspective. The subject of the research is the communication and visual strategy of selected commercial works, which can be classified as a moving poster, and their subsequent analysis with seven principles of motion design. The moving poster and motion design can be understood as the result of merging several media …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gajnl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Petra Jansa
- Oponent: Mgr. et Mgr. Adam Franc, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Audiovizuální média v České republice v éře konvergence
Václav Moravec -
On the spectral convergence of the Robin Laplacian operator
Chenjelani MWALE -
Konvergence cenových hladin v EU
Bibiana Depešová