Pavlína VURMOVÁ

Master's thesis

Canisterapie a její využití u integrovaných žáků na 1. stupni ZŠ

Use of Canistherapy Elements in Children with Disabilities integrated in Primary Schools
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá canisterapií a jejím využitím u integrovaných žáků na prvním stupni základních škol. V teoretické části obecně přibližuje animoterapii a celkově mapuje canisterapii z hlediska její historie, typů, forem a technik. V části praktické se pomocí dotazníkového šetření zaměřuje na informovanost učitelů 1. stupně ZŠ o canisterapii, na jejich zkušenosti s touto problematikou …more
Abstract:
This master´s thesis deals with a canistherapy and its usage in elementary schools as a tool for efficient integration of disabled children. In the theoretical section animotherapy and canistherapy are generally described from several perspectives such as history, distribution, and methodology. In the experimental section of the thesis an actual research study is presented. It focuses on teachers´ …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Alexandra Aišmanová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VURMOVÁ, Pavlína. Canisterapie a její využití u integrovaných žáků na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Master programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.