Bc. Veronika Hamanová

Diplomová práce

Návrh marketingové komunikace folklorního festivalu

A Proposal of Marketing Communication of Folklore Festival
Anotace:
Tato diplomová práce za zabývá návrhem marketingové komunikace folklorního festivalu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována prohloubení poznatků a literární rešerši z oblasti marketingové komunikace, kulturních a kreativních průmyslů, specifik marketingové komunikace v kulturním prostředí. Teoretická část slouží jako východiska pro zpracování …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on a proposal of marketing communication of a folklore festival. The diploma thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is focused on deepening knowledge and literary research from marketing communication, culture and creative industries, specifics of marketing communication in culture environment. This theoretical part brought starting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hamanová, Veronika. Návrh marketingové komunikace folklorního festivalu. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe