Barbora Vojtěchová

Diplomová práce

Marketingové aktivity Ministerstva zemědělství za účelem podpory tuzemských potravin a jejich dopady

Marketing Activities of the Ministry of Agriculture to support domestic food and their effects
Anotace:
Vlivem liberalizace mezinárodního obchodu dochází k nárůstu dovozu potravin do České republiky. Řada producentů není schopna čelit zahraniční konkurenci a musí ukončit svou činnost. Tím dochází k poklesu produkce zemědělských komodit a potravin, čímž se snižuje také potravinová soběstačnost České republiky. Ministerstvo zemědělství (MZe) proto vyvíjí aktivity na podporu tuzemských potravin a jednou …více
Abstract:
Due to the liberalization of the international trade, there is an increase in food imports to the Czech Republic. However, many producers are not able to face this competition and are forced to end up their business. This leads to the decrease in the production of agricultural commodities and foodstuffs which also reduces the food self-sufficiency of the Czech Republic. Therefore the Ministry of Agriculture …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Mariana Čapková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49398