Bc. Jakub Doležel

Bakalářská práce

Marketingová studie vybraného sportovního zařízení - posilovny TU v Liberci

Marketing study of selected sport equipment - fitness gym TU of Liberec
Anotace:
Cílem bakalářské práce "Marketingová studie vybraného sportovního zařízení posilovny TU v Liberci" je vypracovat návrh na zlepšení současného stavu. Byly shrnuty teoretické poznatky z marketingu v oblasti služeb, marketingového mixu a výzkumu. Práce popisuje sportovní marketing a sumarizuje informace o posilování. Shromažďuje informace o Akademickém sportovním centru, které posilovnu provozuje a zjišťuje …více
Abstract:
The target of the Bachelor Thesis "The Marketing Study of Selected Sport Equipment Fitness Gym TU of Liberec" is to work out the proposal to improve the current situation. The thesis concerns theoretic marketing issues in the area of services, marketing mix and research. It covers sport marketing and summarizes the information about fitness as well as the data about the Fitness Gym, which is run by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Radim Antoš

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Doležel, Jakub. Marketingová studie vybraného sportovního zařízení - posilovny TU v Liberci. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management sportovní

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.