Organizace mezinárodního turnaje v ledním hokeji – Bc. Martin Špát
Bc. Martin Špát
Bakalářská práce
Organizace mezinárodního turnaje v ledním hokeji
Organization of international ice hockey tournament
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá organizací mezinárodního turnaje v ledním hokeji a definuje veškeré aspekty, které s organizováním sportovní akce souvisejí. První část práce je věnována odborné literatuře, která pracuje převážně s pojmy managementu a marketingu. Praktická část popisuje jednotlivé kroky, které je nutné vykonat během dlouhého procesu plánování a realizování akce. Tento projekt lze aplikovat …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the organization of international ice hockey tournament and defines all aspects related to organizing sport events. The first part is devoted to literature, which works mainly with the concepts of management and marketing. The practical part describes the steps that need to do during the long process of planning and implementing event. This project can be applied to any sport …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e1dkx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Online projekt přeprodeje vstupenek na kulturní a sportovní akce
Daniel Siwek -
Komunikační plán sportovní akce společnosti XY spol. s r.o.
Marika ZÁPECOVÁ -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner