Komunikační strategie Střediska volného času Lužánky – Bc. Karolína JUŘENOVÁ
Bc. Karolína JUŘENOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační strategie Střediska volného času Lužánky
The Communication Strategy of the Centre of Leisure Time Lužánky
Anotace:
Středisko volného času Lužánky je krajským školským zařízením pro aktivity ve volném čase všech věkových skupin. Svoje aktivity nabízejí prostřednictvím marketihového komunikačního mixu. Velmi podstatné je budování corporate identity. V praktické části je uvedeno dotazníkové šetření, které blíže zkoumá potřeby cílové skupiny. V závěru je zpracováno vyhodnocení celé práce i dotazníkového šetření.Abstract:
The centre of leisure time "Lužánky" is the regional scholastic system for activities in leisure time for the groups of age. They sell teir activities through marketihg communication mixture. The creation of corporate identity, image and confidence is very important in this system. In the practical part of our work there is presented the interview examination which research the needs of the target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4862
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JUŘENOVÁ, Karolína. Komunikační strategie Střediska volného času Lužánky. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova