Bc. Petra STROUHALOVÁ

Diplomová práce

Projekt marketingové komunikace zaměřený na upevnění pozice na trhu České pojišťovny a. s., pobočky Břeclav

Marketing communication project focusing on the strengthening of the position of Česká pojišťovna a.s., branch office Břeclav, on the market
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace vedoucí k upevnění pozice České pojišťovny, pobočky Břeclav na pojistném trhu. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se pojišťovnictví, marketingové komunikace a marketingové analýzy. Analytická část pojednává o současném stavu marketingové komunikace pojišťovny …více
Abstract:
The diploma thesis aims to create a marketing communication project leading to the strengthening of the position of Česká pojišťovna, branch office Břeclav, on the insurance market. The thesis is divided into theoretical, practical and project parts. The theoretical part deals with knowledge obtained in the area of insurance industry, marketing communication and marketing analysis. The analytical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 21311

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STROUHALOVÁ, Petra. Projekt marketingové komunikace zaměřený na upevnění pozice na trhu České pojišťovny a. s., pobočky Břeclav. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe