Sukontha Surattanaporn

Diplomová práce

Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany

Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany
Anotace:
Konzumace čaje roste, zvláště v Německu, neboť spotřebitelé dbají o své zdraví a dávají si více pozor na to, co konzumují. Roste konzumace přírodních produktů. Čajový průmysl se stal atraktivním a ukazuje možnosti podnikům stejně jako spotřebitelům. Studie o faktorech, které mohou přesvědčit nebo motivovat spotřebitele kupovat bylinné čaje z Thajska může pomoci výrobcům čaje v Thajsku nebo dovozcům …více
Abstract:
Tea consumption has been increased, especially in Germany, as consumers are more concerned about health taking care for the people at different ages. Consumers are more careful of what they are consuming, and increasingly consuming the products which are originally come from nature. Herbal tea industry became more attractive and shows opportunities to the firms as well as consumers. A study about factors …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
  • Vedoucí: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37857

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities