Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany – Sukontha Surattanaporn
Sukontha Surattanaporn
Master's thesis
Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany
Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany
Abstract:
Konzumace čaje roste, zvláště v Německu, neboť spotřebitelé dbají o své zdraví a dávají si více pozor na to, co konzumují. Roste konzumace přírodních produktů. Čajový průmysl se stal atraktivním a ukazuje možnosti podnikům stejně jako spotřebitelům. Studie o faktorech, které mohou přesvědčit nebo motivovat spotřebitele kupovat bylinné čaje z Thajska může pomoci výrobcům čaje v Thajsku nebo dovozcům …moreAbstract:
Tea consumption has been increased, especially in Germany, as consumers are more concerned about health taking care for the people at different ages. Consumers are more careful of what they are consuming, and increasingly consuming the products which are originally come from nature. Herbal tea industry became more attractive and shows opportunities to the firms as well as consumers. A study about factors …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37857
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2013
- Supervisor: Ludmila Štěrbová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SURATTANAPORN, Sukontha. \textit{Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany} Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2012. Available from: https://theses.cz/id/kx1dqq/. [cit. 2024-04-18].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37857
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Spotřební zvyklosti na automobilovém trhu
Zuzana Schneyderová-Kubaniková -
Význam spotřebitelských zvyklostí v rozhodování spotřebitele
Jana Ruczova -
Vliv spotřebitelských zvyklostí na nákupní chování
Zuzana Pecháčková Rebcová -
Marketingový výzkum spotřebitelských zvyklostí na trhu kontaktních
Aneta Hrušková -
The Possibilities of Tea and Japanese Dishes Pairing
Thuy Linh Nguyen -
Percepcia rizík vo vzťahu k vlastnému antisociálnemu správaniu
Tea Hovorková -
Tea as a British Stereotype in Popular Culture
Tereza Walsbergerová -
Aplikování neuromarketingových metod na prodej produktů v OXO Bubble tea
Jan Maryško