Sukontha Surattanaporn

Master's thesis

Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany

Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany
Abstract:
Konzumace čaje roste, zvláště v Německu, neboť spotřebitelé dbají o své zdraví a dávají si více pozor na to, co konzumují. Roste konzumace přírodních produktů. Čajový průmysl se stal atraktivním a ukazuje možnosti podnikům stejně jako spotřebitelům. Studie o faktorech, které mohou přesvědčit nebo motivovat spotřebitele kupovat bylinné čaje z Thajska může pomoci výrobcům čaje v Thajsku nebo dovozcům …more
Abstract:
Tea consumption has been increased, especially in Germany, as consumers are more concerned about health taking care for the people at different ages. Consumers are more careful of what they are consuming, and increasingly consuming the products which are originally come from nature. Herbal tea industry became more attractive and shows opportunities to the firms as well as consumers. A study about factors …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2013
  • Supervisor: Ludmila Štěrbová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37857

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities