Klára ŠELMÁTOVÁ
Master's thesis
Tři varianty výtvarně dramatického projektu
Abstract:
Diplomová práce upozorňuje na potenciál předmětů výchovného charakteru jakožto prostředku pro rozvoj osobnosti žáků 1. stupně základní školy. V teoretické části přibližuje cílovou skupinu z hlediska vývojové psychologie, vymezuje cíle a principy současného vzdělávání a podrobně popisuje vybrané výchovné oblasti, kterými jsou artefileticky zaměřená výtvarná výchova, dramatická a osobností a sociální …moreAbstract:
The diploma thesis highlights the potential of educational subjects as a means for the development of the personality of pupils in the first stage of primary school. In the theoretical part it introduces the target group from the point of view of developmental psychology, defines the aims and principles of contemporary education and describes in detail the selected educational areas, which are art …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: MgA. Marie Černíková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠELMÁTOVÁ, Klára. Tři varianty výtvarně dramatického projektu. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková -
Sociální kompetence u žáků na základní škole praktické a jejich rozvoj prostřednictvím dramatické výchovy
Lucie Svobodová -
Rozvoj spolupráce prostřednictvím dramatické výchovy u sluchově postižených žáků středních škol
Michaela Sivčáková