Tři varianty výtvarně dramatického projektu – Klára ŠELMÁTOVÁ
Klára ŠELMÁTOVÁ
Master's thesis
Tři varianty výtvarně dramatického projektu
Anotácia:
Diplomová práce upozorňuje na potenciál předmětů výchovného charakteru jakožto prostředku pro rozvoj osobnosti žáků 1. stupně základní školy. V teoretické části přibližuje cílovou skupinu z hlediska vývojové psychologie, vymezuje cíle a principy současného vzdělávání a podrobně popisuje vybrané výchovné oblasti, kterými jsou artefileticky zaměřená výtvarná výchova, dramatická a osobností a sociální …viacAbstract:
The diploma thesis highlights the potential of educational subjects as a means for the development of the personality of pupils in the first stage of primary school. In the theoretical part it introduces the target group from the point of view of developmental psychology, defines the aims and principles of contemporary education and describes in detail the selected educational areas, which are art …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: MgA. Marie Černíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠELMÁTOVÁ, Klára. Tři varianty výtvarně dramatického projektu. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková -
Sociální kompetence u žáků na základní škole praktické a jejich rozvoj prostřednictvím dramatické výchovy
Lucie Svobodová -
Rozvoj spolupráce prostřednictvím dramatické výchovy u sluchově postižených žáků středních škol
Michaela Sivčáková