Tereza Hercigová

Diplomová práce

Marketingový pohled na vybranou křesťanskou církev

Marketing view of a chosen Christian church in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této práce bylo vytvořit marketingovou analýzu a návrh marketingové strategie Českobratrské církve evangelické. Základ analýzy tvoří popis situace ohledně využívání služeb církví a náboženských společností v České republice a marketingově pojatá charakteristika nejvýznamnějších českých křesťanských církví včetně Českobratrské církve evangelické. Pro lepší pochopení toho, jak jsou náboženství …více
Abstract:
The goal of this paper is to create a marketing analysis and a draft of a marketing strategy for the church Českobratrská církev evangelická (further ČCE). The analysis is based on a description of the situation concerning churches and religion communities services usage in the Czech republic and the characteristics of the most important Czech Christian churches including the ČCE from the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2011
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24362