Propagace v oblasti vinařského cestovního ruchu – Simona Novotná
Simona Novotná
Bachelor's thesis
Propagace v oblasti vinařského cestovního ruchu
Promotion of wine tourism in the South Moravian Region
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na propagaci vinařské turistiky v Jihomoravském kraji se zaměřením na tištěné propagační materiály. V aktuální době se každý den využívá online prostředí, a proto se tato práce soustředí na tištěnou formu, zdali neubývá na její relevantnosti. Cílem této práce je vymezit relevantnost tištěných propagačních materiálů vinařské turistiky. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the promotion of wine tourism in the South Moravian Region with a focus on printed promotional materials. In the current era, the online environment is used every day, so this thesis focuses on the printed form to see if it does not lose its relevance. The aim of this thesis is to define the relevance of printed promotional materials for wine tourism. A qualitative method …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
- Reader: Šárka Stojarová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Tourism Management
Theses on a related topic
-
A Semiotic Analysis and Illustrative Translations of Cedar Point Amusement Park's Printed Promotional Materials
Miroslav KOKEŠ -
Význam tištěných propagačních materiálů pro budování pozitivního image města na příkladě Havířova.
Klára Kostelníčková -
Ortografická úroveň webových stránek, tiskopisů a propagačních materiálů soukromých společností
Lydie KADĚROVÁ -
Tištěné propagační materiály Rádia Jihlava jako součást PR strategie
Linda Vaňková -
Význam tištěných propagačních materiálů pro budování pozitivního image města na příkladě Havířova.
Klára Kostelníčková -
Vizuální styl vybrané společnosti a jeho aplikace - www stránky, propagační materiály: Vojenský historický ústav
Martin JOHN -
Vinařská turistika v Jihomoravském kraji a její potenciál z pohledu zahraničního spotřebitele
Kseniia Mikriukova -
Vinařská turistika na Jižní Moravě - kultura, tradice, architektura
Šárka Mejzlíková