Propagace v oblasti vinařského cestovního ruchu – Simona Novotná
Simona Novotná
Bachelor's thesis
Propagace v oblasti vinařského cestovního ruchu
Promotion of wine tourism in the South Moravian Region
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na propagaci vinařské turistiky v Jihomoravském kraji se zaměřením na tištěné propagační materiály. V aktuální době se každý den využívá online prostředí, a proto se tato práce soustředí na tištěnou formu, zdali neubývá na její relevantnosti. Cílem této práce je vymezit relevantnost tištěných propagačních materiálů vinařské turistiky. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the promotion of wine tourism in the South Moravian Region with a focus on printed promotional materials. In the current era, the online environment is used every day, so this thesis focuses on the printed form to see if it does not lose its relevance. The aim of this thesis is to define the relevance of printed promotional materials for wine tourism. A qualitative method …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
- Oponent: Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Tourism Management
Práce na příbuzné téma
-
A Semiotic Analysis and Illustrative Translations of Cedar Point Amusement Park's Printed Promotional Materials
Miroslav KOKEŠ -
Význam tištěných propagačních materiálů pro budování pozitivního image města na příkladě Havířova.
Klára Kostelníčková -
Ortografická úroveň webových stránek, tiskopisů a propagačních materiálů soukromých společností
Lydie KADĚROVÁ -
Tištěné propagační materiály Rádia Jihlava jako součást PR strategie
Linda Vaňková -
Význam tištěných propagačních materiálů pro budování pozitivního image města na příkladě Havířova.
Klára Kostelníčková -
Vizuální styl vybrané společnosti a jeho aplikace - www stránky, propagační materiály: Vojenský historický ústav
Martin JOHN -
Vinařská turistika v Jihomoravském kraji a její potenciál z pohledu zahraničního spotřebitele
Kseniia Mikriukova -
Vinařská turistika na Jižní Moravě - kultura, tradice, architektura
Šárka Mejzlíková