Tereza Kalincová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti

An Analysis of Marketing Communication of a Selected Low-Cost Airline
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti, kterou je společnost Wizz Air. Hlavním cílem práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace společnosti a navrhnout opatření směřující k její optimalizaci. V teoretické části jsou na základě literární rešerše definovány pojmy z oblasti marketingové komunikace a letecké dopravy …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of a selected low-cost airline company, which is company Wizz Air. This thesis aims to analyze the current state of the company's marketing communication and propose suggestions for its optimization. In the theoretical part, the basics of marketing communication and air transport are defined based on literature research. This part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Nikola Svirak

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kalincová, Tereza. Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe