Tereza Kalincová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti

An Analysis of Marketing Communication of a Selected Low-Cost Airline
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti, kterou je společnost Wizz Air. Hlavním cílem práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace společnosti a navrhnout opatření směřující k její optimalizaci. V teoretické části jsou na základě literární rešerše definovány pojmy z oblasti marketingové komunikace a letecké dopravy …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of a selected low-cost airline company, which is company Wizz Air. This thesis aims to analyze the current state of the company's marketing communication and propose suggestions for its optimization. In the theoretical part, the basics of marketing communication and air transport are defined based on literature research. This part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kalincová, Tereza. Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku