Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti – Tereza Kalincová
Tereza Kalincová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
An Analysis of Marketing Communication of a Selected Low-Cost Airline
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti, kterou je společnost Wizz Air. Hlavním cílem práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace společnosti a navrhnout opatření směřující k její optimalizaci. V teoretické části jsou na základě literární rešerše definovány pojmy z oblasti marketingové komunikace a letecké dopravy …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of a selected low-cost airline company, which is company Wizz Air. This thesis aims to analyze the current state of the company's marketing communication and propose suggestions for its optimization. In the theoretical part, the basics of marketing communication and air transport are defined based on literature research. This part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALINCOVÁ, Tereza. \textit{Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/kxjh9k/.
Jak správně citovat práci
Kalincová, Tereza. Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity strategického managementu v konkurenčním boji leteckých dopravců
Veronika Diestlová -
Firma v konkurenčním prostředí
Maksim Baranov -
Osobní dálková doprava po Transsibiřské a Bajkalsko-amurské magistrále v porovnání s leteckou dopravou
Adéla Švanová -
Mezikontinentální letecká doprava za časů covidu-19
Nela Vicherková -
Vojenská letecká doprava pro krizové situace
Jan Sokolovský -
Nákladní letecká doprava v Českých Budějovicích
Marek Žlábek -
Letecká doprava se zaměřením na charterovu dopravu
Ivana Babková -
Letecká doprava v ČR z hlediska jednotlivých leteckých dopravců
Jakub Pochop