Alice Hedrlínová

Diplomová práce

Chování spotřebitele při nákupu na internetu

Consumer behavior in e-commerce
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při nákupu na internetu. Cílem práce bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují chování spotřebitelů při nakupování přes internet, jak se při nakupování přes internet zákazníci rozhodují, podle čeho si vybírají konkrétní e-shop a jak nejlépe dle jejich názoru mají stránky konkrétního e-shopu vypadat. Pro získání potřebných primárních dat byla použita technika …více
Abstract:
This Thesis deals with the behavior of consumers when shopping on the Internet. The aim was to find out what factors influence the behavior of consumers when shopping online, how the consumers decide when shopping on the Internet and how they think that specific e-shop should look like. To obtain the necessary primary data, the technique of quantitative online interviews was used. Furthermore, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50935

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management