Chování spotřebitele při nákupu na internetu – Alice Hedrlínová
Alice Hedrlínová
Diplomová práce
Chování spotřebitele při nákupu na internetu
Consumer behavior in e-commerce
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při nákupu na internetu. Cílem práce bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují chování spotřebitelů při nakupování přes internet, jak se při nakupování přes internet zákazníci rozhodují, podle čeho si vybírají konkrétní e-shop a jak nejlépe dle jejich názoru mají stránky konkrétního e-shopu vypadat. Pro získání potřebných primárních dat byla použita technika …víceAbstract:
This Thesis deals with the behavior of consumers when shopping on the Internet. The aim was to find out what factors influence the behavior of consumers when shopping online, how the consumers decide when shopping on the Internet and how they think that specific e-shop should look like. To obtain the necessary primary data, the technique of quantitative online interviews was used. Furthermore, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50935
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50935
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod
Martin Gregar