Bc. Gabriela Slezáčková

Diplomová práce

Marketingový plán Ranče Rajnochovice

The Marketing Plan of the Ranch Rajnochovice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým plánem Ranče Rajnochovice. Práce je členěna na tři hlavní části. Teoretická část práce objasňuje pojmy vztahující se k problematice marketingu služeb, jeho vlastnostem, členěním a klasifikaci služeb. Dále se zabývá marketingovým mixem ve službách, kde se věnuje všem 7P. Zasahuje také do oblasti věnující se zásadám marketingové komunikace, jejím cílům, modelu …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the marketing plan of Ranch Rajnochovice. The work is divided into three main parts. The theoretical part of the thesis clarifies the concepts related to the issue of service marketing, its properties, classification and classification of services. He also deals with the marketing mix in services, where he deals with all 7Ps. It also intervenes in the area devoted to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Slezáčková, Gabriela. Marketingový plán Ranče Rajnochovice. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe