Analýza podniku a inovace vybraných subsystémů – Bc. Lucie Michalisková
Bc. Lucie Michalisková
Diplomová práce
Analýza podniku a inovace vybraných subsystémů
Analysis of Company and and innovation of selected subsystems
Anotace:
Předmětem práce je analýza konkrétního podniku po interní i externí stránce a následná inovace vybraných subsystémů. Vybrané analýzy popsané v teoretické části a praktické poznatky přispěly ke zhodnocení celkového stavu podniku. Výsledky těchto analýz sloužily k vyhodnocení nedostatků v podniku a následnému navržení inovací k eliminaci těchto nedostatků.Abstract:
The object of this work is the analysis of a particular company, after internal and external, and the subsequent innovations selected subsystems. Selected analyzes described in the theoretical and practical knowledge contributed to the assessment of the overall condition of the company. The results of these analyzes were used to evaluate the deficiencies in the company and the subsequent design innovation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/uax08/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Rostislav Tesař
- Oponent: Ing. Dušan Jamný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza společnosti Moira CZ, a.s.
Terezie Hudcová -
Strategická a finanční analýza veřejně obchodované společnosti
Eliška Macháčková -
Analýza vnitřních zdrojů vybrané společnosti
Barbora Šigutová -
Analýza konkurenceschopnosti podniku
Tereza Šibalová -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Strategická analýza podniku
Lucie Jetelinová -
Strategická analýza a její význam pro konkurenceschopnost podniku Nápoje spol. s r.o.
Jan Vejražka