Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání - jazyk a jazyková komunikace v 1. ročníku základní školy – Hana Kožíková
Hana Kožíková
Master's thesis
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání - jazyk a jazyková komunikace v 1. ročníku základní školy
Framework Educational Programme for Basic Education - Language and communication throught language at 1st class of Primery school
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na výuku vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace v 1. ročníku základní školy. Teoretická část seznamuje s problematikou školských reforem, Národním programem rozvoje vzdělávání v České republice, Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, vzdělávací oblastí Jazyk a jazyková komunikace a podrobněji se vzdělávacím oborem Český jazyk a literatura. Empirická …viacAbstract:
My disertation is focused to teaching educational area Language and communication throught language at 1st class of Primery school. Teoretical part takes up with matters of school reform and more deeply with National programme of development of education in the Czech republic, Framework Educational Programme for Basic Education, educational area Language and communication throught language and with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
- Vedúci: Martina Fasnerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŽÍKOVÁ, Hana. \textit{Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání - jazyk a jazyková komunikace v 1. ročníku základní školy}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/kxnod0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
The Loyalty Programme of the National Museum
Alena Dziamidava -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Temporary impact of European integration. Development of projects of nonformal citizenship education by the civil society in Croatia.
Pablo Ribera Payá -
Development of critical thinking skills in medical education through teaching strategies: a perception of future teachers of professional subject for medical schools
Bisola Christiana ADELEKE -
Research on scholarship of teaching to support the faculty development of moral education staff in Sichuan Normal University: a grounded theory approach
Bo ZHOU -
Assessment of Development Projects in Education of Czechia, Germany and Russia in Zambia: Matching State Motivations Behind Aid and Its Perceptions of the Zambian Population
Igor Suvorov -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao