Marketingový mix projektu vědeckých konferencí v oboru průmyslového managementu – Rostislav Kocourek
Rostislav Kocourek
Bakalářská práce
Marketingový mix projektu vědeckých konferencí v oboru průmyslového managementu
Marketing Mix of Project Scientific Conferences in the Branch of Industrial Management
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením projektu systému vědeckých konferencí v oboru průmyslového managementu s využitím znalostí marketingového mixu. Cílem práce je navržení projektu vědecké konference s použitím čtyř složek marketingové mixu (tzv. „4 P“), kterými jsou: produkt, místo, propagace a cena. Konference byla pořádána za účelem navázání spolupráce, kontaktů, získání teoretických poznatků …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with project development of scientific conferences in the branch of industrial management, using knowledge of the marketing mix. The point of this project is to formulate a scientific conference with using the four components of marketing mix (the "4 Ps"), which are: product, place, promotion and price. The conference was organized to engage with, contacts, gaining theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/88407
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: Libor Nečas
- Oponent: Vladimíra Schindlerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOCOUREK, Rostislav. \textit{Marketingový mix projektu vědeckých konferencí v oboru průmyslového managementu}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/kxp14w/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta strojníBakalářský studijní program / obor:
Strojírenství / Průmyslové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová