Zefektivnění public relations neziskové organizace – Bc. Vendula Jurečková
Bc. Vendula Jurečková
Bakalářská práce
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Efficiency in Public Relations within a Non-profit Organization
Anotace:
Cílem práce je navrhnout zlepšení prvku public relations blíže komunikačnímu mixu v neziskových organizací. První část je zaměřená na rešerši pojmů, rozboru marketingové komunikace a jejich jednotlivých prvků. Analytická část se skládá z analýz současného stavu organizace. Jedná se o vnější, vnitřní analýzy a anketu. SWOT analýza je výsledkem předchozích analýz a ankety. Do vnějších analýz spadá PEST …víceAbstract:
The aim of the work is a proposal to improve the element of public relations closer to the communication mix in a non-profit organization. The first part is focused on the research of concepts, interpretations of marketing communication and their individual elements. The analytical part consists of analyses of the current state of the organization. These are external and internal analyses and a survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/hbnbu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Jarmila Duháček Šebestová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Krejčí, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Sociální management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová