Využití nástrojů PR v marketingové komunikaci – Bc. Iveta Popelková
Bc. Iveta Popelková
Bachelor's thesis
Využití nástrojů PR v marketingové komunikaci
Use of PR Tools in Marketing Communications
Abstract:
Bakalářská práce se v teoretické i praktické rovině věnuje členění a využití nástrojů PR v marketingové komunikaci. V teoreticko-metodologické části jsou objasněny základní odborné pojmy a nástroje z oblasti marketingu a marketingové komunikace, dále pak vazby mezi nimi. V navazující aplikační části jsou teoretická východiska aplikována do praxe v rámci analýzy vybrané komunikační PR kampaně a PR nástrojů …moreAbstract:
The thesis deals with the structure and use of PR tools in marketing communication both on the theoretical and practical level. The theoretical-methodological part explains the basic technical terms and tools from the field of marketing and marketing communication, as well as the links between them. In the follow-up application part, the theoretical starting points are applied to the analysis of selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rjomg/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza a návrh Business Intelligence řešení pro cestovní kancelář Mayer & Crocus
Markéta Majerová -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře FISCHER
Martina Hrbáčová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Oportunitní jednání klientů cestovní kanceláře
Markéta Vondráková -
Podnikatelský záměr: specializovaná cestovní kancelář či organizace
Marek Varhol -
Finanční analýza vybraných cestovních kanceláří na českém trhu v souvislosti s pojištěním záruky pro případ úpadku cestovní kanceláře
Petra Čeledová -
Projekt zlepšení marketingové komunikace nové cestovní kanceláře
Michaela Kalinová -
Cestovní ruch a vedení účetnictví cestovní kanceláře
Alena Desortová